Forleden var jeg invitert til lunsj med Carolina Herrera og Spalt PR. Caroline Herrera er en amerikansk klesdesigner med røtter fra Venezuela, som har gjort suksess med egen parfymekolleksjon. Anledningen for denne lunsjen var lanseringen av parfymen Good Girl fra Carolina Herrera. Selve parfymeflasken er formet som en sko, noe som gjør at den umiddelbart skiller seg ut! Merket, Carolina Herrera, handler om styrke og selvtillit, og det merker man også ved å lukte på Good Girl.

Earlier on this week, I was invited to a lunch with Spalt PR and Carolina Herrera to launch the fragrance Good Girl. For those of you that are unfamiliar with Carolina Herrera, she is an American-Venezualian designer. She’s had huge success with her Good Girl fragrance overseas, especially in Spanish-speaking countries. The fragrance bottle is formed as a shoe, which immediately separates it from other fragrance bottles. Carolina Herrera is all about confidence and strength, which you will notice when you smell the Good Girl fragrance. It gives you a feeling of being a powerful woman.

Parfymen Good Girl har to sider. På den ene siden har vi ‘the good side’ hvor toppnoten er mandel, tuberose og jasmin, mens ‘the bad side’ har base av tonkabønner og kakao. Parfymen selges kun på Kicks i Norge!

The fragrance has two sides; the good side and the bad side. The top note in the fragrance is tuberose, jasmine and almond, and on the bad side we can smell tonka bean and cocoa.